maszibmw Creative Commons License 2018.01.27 0 0 318

Szia !

 

Egy konfiguráció egyértelműen szubjektív, igény és ízlés függvénye. Én a sajátomat osztottam meg veletek, így talán érthető a service inclusive elhagyása, mivel nekem ez a gyári kedvezményekkel olcsóbban jön ki, így ezt a 150 ezer ft-ot elkölthetem más extrákra.

ACC nélkül soha nem vennék már autót, az F10 választásánál is alap követelmény volt számomra, én minden reggel használom a rakparti dugóban, nincs véletlen lekoccolás, nyugodtan bambulhatom a budai várat, a dunán a hajókat. Mint szakember, imádom a legújabb innovációkat, és szeretem figyelemmel kísérni a "szoftveres fejlődésüket". Egy frissítés után megérezni a legapróbb algoritmus változásokat. De ez az én mániám, ismerek olyan embereket, akik kifejezettem írtóznak a "segédberendezésektől".

A csomagokról: Igen, létezik olyan összeállítás, hogy az egyenként összeállított extrák drágábban jönnek ki, mint a felajánlott csomag, ami ráadásul a magasabb opciólehetőséget tartalmazza. ( pl tolatókamera pdc igény, de csomagban a parkolóasszisztens plusz-t közel ingyen megkapod ).

Motorizáció: Nálam jelenleg az 530e a kiválasztott. Hatótáv szempontjából egyértelműen javulás várható ( lásd I3 60Ah kontra 94Ah ),

de a 03/2018-07/2018 I-Stufe val gyártott kocsiknál még biztosan nem lesz előrelépés, marad a jelenlegi 26 Ah cella. A Samsung SDI fejleszti az új energiasűrűségű cellákat, de ennek a folyamatnak sosem lesz vége. Ilyen alapon várhatnánk örökre. Azt kell mérlegelni, hogy a jelenlegi hatótáv egyezik-e a te napi menetprofiloddal. Nem kizárt egy utólagos cellablokk csere sem, ahogy ez az I3 esetében is lehetséges az új energiasűrűségű cellákra. A fejlesztői prognózis szerint 2021-re várható a PHEV ca. 100km NEFZ hatótáv elérése.

 

Üdv. Maszi

 

Előzmény: Peter2015 (297)