MrTA4 Creative Commons License 2018.01.21 0 0 3212

én több mint két éve hajtok ilyet, semmilyen probléma nem volt vele... legyen meg a vezetett audi szervizkönyv (túl fiatal ahhoz, hogy ne legyen meg), ellenőriztesd a munkákat a szervizben, olvastasd ki a valós km-t ha bármi kétséged van, mert a computer tárolja. nincs igazából típushibája, ha minden tiszta vele bátran megveheted. 210e km a vezérlés csere előírás, 160-170e-nél cseréltesd le, többet láttam már  olyan 180e-nél szétszaladt vezérléssel és mutogathatták a gyári előírást bárkinek :) ha nem verték szét a kuplungot, lyan 200-250e km-t bír, de 30e alatt is szét lehet verni. ha látod hogy megkímélt és igazolható az előélete, nem tudsz igazából mellé nyúlni, nincs jellemző típushiba, de ne sajnálj egy computeres vizsgálatot és átvizsgálást a vásárlás előtt :)

 

szervizigény: csakis long life olaj, de szigorúan 15e km-ként csere, felejtsd el a 30e km-es intervallumot. a gyári alkatrészek drágák, de én csak gyárit raktam bele mindenből... meg kell fizetni a 4 karikát, de megéri, tényleg a legjobb minőségűek a gyári alkatrészek. jó autó, a szervize drágább mint az átlag középkategóriás autóknak, de hát ahogy a mondás tartja, akinek telik majomra, jusson banánra is :):):)  

Előzmény: Balázs Budai (3209)