Zoli.78
2018.01.18
|
|
0 0
20737
|
A töltésnek már alapjáraton 14V fölött kell lennie. Az enyém konkrétan 14.6V-ot tud, ami 14.3V-ra esik vissza az összes lámpa fűtőmotor bekapcsolása után. Tehát nem 4000-es fordulaton kell tudnia. Viszont az aksidhoz kevés áram megy. Meg kell keresni hol vész el a feszültség. Először megállapítod, hogy a + vagy a - tünik el. Ezt úgy teszed, hogy a multiméter negatív kábelét a generátor pajzsára teszed, míg a pozitív kábelét az akku pozitív sarujára. És fordítva. Így kiderül melyik nem éri el az aksit. Innen már csak meg kell keresni hol a hiba. Amúgy nincs sok lehetőség. Lehet oxidáció a csatlakozási pontokon vagy kábeltörés szakadás. Mondjuk ha indul a kocsi rendesen, akkor az akku önindító közötti szakasznak jónak kell lennie. De azt megjegyzem, hogy nem tudom van-e az e39-ben valami elektronika ami meghibásodva ezt eredményezi. |
Előzmény: Szilvia Orsos (20735)
|
|