Kb 1 éve volt, mikor elkezdett kattogni a műszerfal alatt a levegőt terelő lapátok motoros állító egység eggyike. Először egy orosz videót találtam, amiben szétszedik az egységet, és kipucolják a potit. Az az elméletem, hogy a kattogás oka a potméter kikopása, ezért a vezérlő nem tudja pontosan beállítani a betanult helyzetet, ezért keresi->kattog. Nem tudom, miért hagyja abba később mégis...
https://www.youtube.com/watch?t=250s&v=059WMmk07ZY&app=desktop

Ezt én is megcsináltam, de fél év múlva megint kattogott. Próbáltam ilyen potit beszerezni, sikertelenül. Aztán találtam ebayen ilyen után gyártott egységet, kíváncsi voltam ennek a belsejére, ezért megrendeltem.
https://www.ebay.com/itm/OE-Temperature-Adjust-Valve-Servo-Motor-For-Golf-Jetta-MK5-MK6-Rabbit-AUDI-A3-TT/282515261871?epid=1838730332&hash=item41c738c9af:g:UlcAAOSw7aBVBFcj&vxp=mtr

Méretileg ugyan az, passzol a gyári helyére, mindennek ellenére megpróbáltam csak a potit átrakni, de a belső kialakítása más, így nem tudok hibridet csinálni. Először nem is mertem beépíteni de aztán kicseréltem. 2 hónapja szépen teszi a dolgát, bár a kocsit szinte csak hétvégéken használjuk.
Ezen felbuzdulva rendeltem még 2-őt a belső levegő keringetés cseréjéhez is. Ezt a funkciót nem szoktam használni, ezért nem is értettem, miért kophatott ki az is. Nos, a hétvégén kiszerelt kesztyűtartóval autóztunk, és mikor lemostam a szélvédőt, mindig belső keringetésre kapcsolt. ( a kesztyűtartó kiszerelésnél egy légzsák kábel csatit szét kellett húzni ezért világít a visszajelző a műszerfalon, ez nekem nem gond mert ki tudom törölni szoftverrel, de akinek nincs ilyen, az csak lekötött akkuval húzzon szét légzsák csatlakozót)
A gyári új ilyen egység 25e ft körül mozog, és nem 1db van kocsiban. Mivel a karjuk kiszerelhetőek, felcserélhetőek és ebayen nem találtam mindegyik cikkszámból 5e ft körül, megrendelem azt amelyik van, és kicserélem majd a karját.

A karok 180°-nál kevesebbet tudnak forogni, ezért arra gondoltam, ha a potinak csak az egyik fele kopik, fordítok rajt egyet. Betanítást követően a belső keringetés nyitásra normálisan működött, azonban a zárás akadozva ment, illetve nem zárt le teljesen, ezért az az elgondolás nem jött össze.