Caf 518 Creative Commons License 2017.12.27 0 0 10383

Hát igen, az más kérdés, hogy itt miért drágább minden de hagyjuk is ezt, a földfelszín alá süllyesztés szerintem amúgy nem jó ötlet, a trolivezetéket viszont ott tényleg meg kell oldaniuk mivel, ez az öngyilkosos alagutas dolog amit valaki megemlített a vasúti felüljáróknál is megbukott, akkor nem lehetne híd :D vonatok felett, aki öngyilkos akar lenni nem vezetékre fog ugrani az biztos annyi aggregátoros solaris amúgy sincs, hogy kitudják adni az 5-öst, illetve nincs annyi ikarus, sima solaris meg maz de még ziu se hogy a 3-ast és a 4-est teljesen ellássa. 

 

A 19-es volt idő mikor 8 percenként közlekedett mióta DKV van és szólósítás azóta vonultak át az emberek a 25-ösre mert ott gyakorlatilag majdnem minden második járat csuklós akkora forgalma lett. 

 

21-es : és mi lenne ha a 21-es teljesen átalakulna ? pl. Nagyállomás -Wesselényi utca - Szent Anna- Klaipeda - Burgundia - Csapó utca - Nyíl utca - Füredi - Balmazújvárosi út (Auchan) - Nyugati Ipari park - Kishatár utca (oda lehetne tenni valamilyen ellátó rendszert a 42-esnek úgysem ártana). 

 

16-os: A 16-os Dobozi lakótelepes betérés után - eredeti útvonal a teváig de körjáratban visszajönne - utána érintené az Augusztát, a Főépületet és a Klinikákat körjáratba. 

 

20-as: Új, lenne egy 20-as járat Doberdó - Böszörményi - Segner - Hatvan utca - Bethlen utca - Hunyadi - Rákóczi - Burgundia- Klaipeda-Sumen - Mikepércsi út - Ozmán utca 

 

27-es: úgy mint régen csak tovább jönne a Kossuth utcán majd Klaipeda-Szent Anna - Piac - Széchenyi és vissza mint eddig. 

 

38-as: Alsó és Felső-Józsát összekötné majd Böszörményi - Békessy - Dóczy - Klinikák - Pallagi út - Teva  így lenne józsa - egyetem, teva kapcsolat. 


 

 

Előzmény: marky-511 (10382)