Nem tudom amúgy miféle bazári járatot akarnak csinálni a 19-esből, amúgy 11Y szintjére süllyesztik lassan....
Mire gondolsz?
A menetrend egész tűrhető, volt ennél rosszabb is, amikor 40 percenként közlekedett, elég nehezen volt megjegyezhető a menetrendje.
Az, hogy az utasszám függ, nagyban köszönhető annak, hogy alig láthatunk rajta csuklós buszt, a Volán idejében legtöbbször csuklóssal közlekedett.
A 21-es amúgy mehetne a dobozi lakótelepre betérve auchan járat helyett úgy hátha lenne rajta valaki.
Sokat nem dobna rajta. A szolgáltatóváltás után egy ideig óránként közlekedett, akkor is elég volt rá egy Plasma midibusz.
Az Auchan járat, ameddig fizet érte az áruház, addig maradni is fog. Persze közlekedhetne sokkal jobb útvonalon is, pl. a Tócin átvezető A1-es sokkal jobb volt a mostaninál, meg a Doberdórót érintő A2 is.
A Dobozis betérés nem biztos hogy annyira szükséges; egyrészt ott a 43-as, másrészt a Rakovszky-t se kell tömegközlekedés nélkül hagyni. A 2-es 5-ös betérítése is inkább azért vált szükségessé, hogy reggel ne álljon ott hosszú percekig a dugóban. Ha normalizálódik a forgalma (pl. miután teljesen elkerülheti Debrecent a tranzit forgalom), a Rakovszky utcai részt is lehetne ismét használni, persze nem a Dobozi rovására.
ha jól emlékszem van egy olyan kitétel mikor a volánt kigolyózták, hogy kizárólag alacsonypadlós jármű lehet nem ?
Papíron. A gyakorlat sokszor más. Amikor az 1-es villamost jó pár éve pótolni kellett, hirtelen visszakerült pár ex-HV-s busz a városi flottába. Eredetileg az 1-es pótlására lettek beizzítva, de a Városháza előtt sokaknak nem tetszett volna, így inkább beállították normál forgalomba. Már ott bukott a beígért alacsony padlós közlekedés, a Mercik már nem osztanak, nem szoroznak.
De arra azért kíváncsi leszek, hol közlekednek, mert ha kénytelenek áttervezni a buszállomást, lehet, nem is lesz szükség a nagy terelésre.