wonderwolf72 Creative Commons License 2017.12.24 0 0 71

Sziasztok! Tegnapelőtt vettünk egy 2012-es Ix35-öt. A 2 literes, 184 lovas dízelt. Magyar forgalombahelyezés és a végig szervizelés miatt döntöttünk. A Hyundai és az Ix35 nem volt kérdés. Eleve Dél-Koreában gondolkodtunk, mert nagyon igyekeznek. Ha meg lesz a presztizse a márkának, akkor majd gondolom odatesznek az anyagoknak is. Most még elég necces. 99-es Lexus RX300-ból ültünk át, az egy másik világ. Tapasztalat még nincs, de érzésre nagyon megnyugtató. Eco-ban tegnap mentem kb. 100 km-ert téligumik után koslatva Budapesten és az M5-ön kicsit az Ecseri piacig. Átlagfogyasztás 7.1-7.3, végül 7.2-nél állt meg. Nem tudom mennyire mér jól, de holnap indulás vidékre, teletankolom, aztán meglátjuk. Nem auchanost fogok tankolni, állítólag meghálálja. 

2930000-rr sikerült legusztustalankodni, de ebben benne van az is, hogy 320 van benne. Sokat vaciláltam, de végül sok Captiva, Korando és Ix35 megtekintése után, amikbe 86ezer és társai voltak, kopott kormánnyal olaszból és belgiumból, azért döntöttünk e mellett, mert inkább tudjam, hogy mi a sztorija az autónak. Felhívtam a Hyundai Magyarországot és ott egy nagyon jó fej srác felhívta az üzembehelyező győri céget és leinfózta az autót. Végig szervizelt, gyári alkatrészekkel. Digitális szervizkönyve van, a kártya nálam, anuárban keresek egy jó szervízt hozzá. Boldog karácsonyt! :)