marky-511 Creative Commons License 2017.12.19 0 0 10356

A jelenlegi helyzetben Tóci-Auchan-Balmazújvárosi út kapcsolatra nem nagyon van más alternatíva.

Bármit oda lehet tenni, mert jelenleg (illetve kb. '90 óta) nem közlekedik a "Derék utcán túlra" semmi. A 23-ast viszont sokféleképpen meg lehet hosszabbítani. Lehet a Doberdótól is, vagy el lehet felejteni a Doberdó utca - Füredi út szakaszt, és lehetne Vincellér utca - Júlia-telep az új útvonal.

A 23-astól függetlenül is összeköthetné valami a Böszörményi utat a Vincellér utcával, akár a 21-es is.

 

Igazából még azt sem lehet mondani, hogy olyan nagy tragédia lenne, ha a mai 11-es keleti vége megszűnne.

Tényleg nem, a Csigekert utca - Szabó Lőrinc utcai szakaszt leszámítva semmi újat nem nyújt. Sokszor összefutok vele, legtöbbször csak pár ülő utas van. Különösen vicces ez, amikor csuklós közlekedik rajta. Tudom, hogy nem arra a viszonylatra szánták, hanem átkerült 15-ösről, de akkor már közlekedhetne értelmesebb útvonalon.

 

Ugyanez a véleményem a 16-osról és a 21-esről is.

Azok mindig is melós járatok voltak, csak mára a melósok átszoktak kocsira, biciklire, vagy valami használhatóbb viszonylatra. A TEVA és a NYIP is kapott alternatívákat a 10-esnek és a 42-esnek hála. Azt kellene tenni, mint anno a 12-essel. Az se közlekedett valami sűrűn, és sokkal rosszabb volt az útvonala is. Előbb a Nagyállomásról indult, utána került a Vincellérre, csak a Szoboszlóin ment, nem az István úton.

Előzmény: Econell99 (10354)