Econell99
2017.12.19
|
|
0 0
10354
|
A jelenlegi helyzetben Tóci-Auchan-Balmazújvárosi út kapcsolatra nem nagyon van más alternatíva. Legalább a Tóci dobna a 23-as kihasználtságán, és a régi, szerintem egész korrekt 23-as útvonalát is visszakapnánk vele a mostani fantomjárat helyett. Nagyon nem lenne hosszabb a régi 23-asnál.
A 11-es Nagyállomásig vitelével meg azért nem értek egyet (Bár a mostani helyzetnél még az is jobb lenne), mert azzal is kihasználatlan lenne a vonal nagy része. A 11-est a Doberdó utca-Hunyadi utca rész utcán a Burgundia-Széchenyi utca, Kiskörúton vinném az állomásig, onnan a 48-as vonalán Pacra (Ezzel a 48-as megszűnne). Ez sokkal gyorsabb Belvárosba jutási lehetőség lenne, mint a Veres Péteres városnéző járat. Igazából még azt sem lehet mondani, hogy olyan nagy tragédia lenne, ha a mai 11-es keleti vége megszűnne. Van helyette sűrűbben közlekedő, értelmesebb belvárosi járat is. (15-15Y, 19, 25-25Y). A mai 11-es tipikusan az ebet a karóhoz helyzete. Csak azért, mert régen is volt, az nem az jelenti, hogy ma is szükség van rá. Ugyanez a véleményem a 16-osról és a 21-esről is. Bár a 16-os egy kis módosítással nagyon jó kihasználtságú járat lehetne. Ezzel kapcsolatban már többször leírtam a javaslatomat. |
Előzmény: marky-511 (10350)
|
|