Törölt nick
2017.12.12
|
|
0 0
5608
|
Kedves Misi ! Örülök, hogy sikerült az ablaktörlő műtét. Jómagam is szerelgetéssel töltöttem a mai napot. A W164 320 cdi nem indult csak kattogott a behúzó, szerencsére ötthon a saját parkolómban. Darus szállítást ill. mentést így megúsztam szerencsére. Ki kellett vennem az önindítót, nem irom le hogyan, de az autó egy részét le kellett bontanom az önindítóról, hogy ki tudjam venni ( részecskeszűrő, katalizátor, motortartó bak,stb, stb. ) A mágneskapcsoló állórész oldali saruja volt kontakthibás ill. a csavar alatti alátét volt elszürkülve kipuhulva a rossz érintkezés miatt. Szétszedtem az önindítót így 320 ezer km után szinte kopásmentes volt. Akár vissza is rakhattam volna, de kicseréltem Bosch alkatrészekkel a behúzót, bendixet, kefetartót, kiemelő villát, perselyeket, azaz kb 15 ezerből új indítót varázsoltam száma 0001 115 049. Annyit módosítottam rajta, az áram útja eddig behúzócsavar-állórész saru-rugósalátét-anyacsavar. ( a rugós alátét mivel acél nem jó áramvezető ) ezért alábbi szerint szereltem össze: behúzócsavar-rugósalátét-állórész saru-anyacsavar ( így rugós alátét kimaradt az áramkörből, viszont a szerepét ellátja. Összeraktam olyan fickós lett, hogy brutál. Ma nyugodtabban alszom. Ennek a munkadíja önindítóval együtt német szervízben 1800 eurót láttam, mint ajánlatot. Amit megtakarítottam sört veszek belőle. De ekkora cumit nem akartam egy kontakt hibáért ilyen "jó" időben, mert még a garázsomba se tudtam beállni, mert ha ez a gép nem indul akkor ott marad ahol van, tolni húzni sem lehet. |
Előzmény: Misi84 270 (5606)
|
|