CsA Creative Commons License 2017.12.06 0 0 1264

Én is ezt olvastam különböző cikkekben és használtautó tesztekben, hogy az 1,6-os volt a legjobb és legmegbízhatóbb, utána következik a karburátoros 1,7-es, és a legkevésbé szerencsés az új 1,7-es injektoros. Kérdés, hogy ha az autók kora is bejön a képbe, akkor mi lesz a a végeredmény: egy relatíve megbízhatóbb, de régebbi, leharcoltabb, amit huszonéve kóstolgat a rozsda, vagy egy silányabb minőségű de újabb, ami még csak tizenéve van kitéve a korróziónak... :-)))

Azt gondoltam volna, hogy az újakat, amivel újra meg akarják hódítani a tőlük nyugatabbra lévő piacokat, példásan precízen és válogatott alkatrészekből fogják összerakni. Most már értem, hogy miért bukkannak fel a hahu-n 1-2 éves néhány ezret futott eladó autók...

Előzmény: Törölt nick (1263)