Ádám Várkonyi Creative Commons License 2017.11.23 0 1 9060

Egyetértek,ezt írtam én is hogy nagyon sok meló lenne járhatóvá tenni.

 

Ez hogy kiesik a fő hivatásforgalmi utasáramlásból,még nem jelenti azt hogy turisztikai programokkal ne lehetne vonzóvá tenni.Amennyi milliárdot-százmilliárdot a turizmus elvisz,simán lehetne programokat indítani a Bükkben is,és ennek gerince lehetne az Eger-Szilvás-Putnok szakasz.

 

Persze ameddig a presztízsberuházások jelentik a kormánynak fontos programokat,és nem hátrányos régiók felzárkóztatása addig mindez kilőve.

 

Erről a Királdi részről meg még az is érdekes infó,hogy a 2010 augusztusi helyreállítás idején állítólag 30-ra kapott engedélyt!Eléggé ad-hoc emelgették ott a sebességet,és kétségeim vannak affelől hogy a 2008-ban 20-ra visszaállítás miatt kapott pénz hová került...

 

A Nagyvisnyói visszaállítást már most megmondom mi fogja megbuktatni:A BÜROKRÁCIA.

Előzmény: Lovrin (9059)