Egyetértek,ezt írtam én is hogy nagyon sok meló lenne járhatóvá tenni.
Ez hogy kiesik a fő hivatásforgalmi utasáramlásból,még nem jelenti azt hogy turisztikai programokkal ne lehetne vonzóvá tenni.Amennyi milliárdot-százmilliárdot a turizmus elvisz,simán lehetne programokat indítani a Bükkben is,és ennek gerince lehetne az Eger-Szilvás-Putnok szakasz.
Persze ameddig a presztízsberuházások jelentik a kormánynak fontos programokat,és nem hátrányos régiók felzárkóztatása addig mindez kilőve.
Erről a Királdi részről meg még az is érdekes infó,hogy a 2010 augusztusi helyreállítás idején állítólag 30-ra kapott engedélyt!Eléggé ad-hoc emelgették ott a sebességet,és kétségeim vannak affelől hogy a 2008-ban 20-ra visszaállítás miatt kapott pénz hová került...
A Nagyvisnyói visszaállítást már most megmondom mi fogja megbuktatni:A BÜROKRÁCIA.