Ocean Creative Commons License 2017.11.22 0 0 1994

Ez a Predators-os mentés egy challenge, vagy sima játék, csak velük kezdted?

Mert a challengeket még nem próbáltam, de ott el tudok képzelni spéci szabályokat.

 

Sima mentésnél nem értem...

De ha már szóba kerültek a fejlesztések, leírom én hogy csinálom (6-8 szezon tapasztalattal).

 

Először is, szezon végén, minden alkatrészből a legjobb kettőt át kéne vinned. Fontos, hogy ezeknek csak a teljesítménye számít, a megbízhatóság nem kerül át. Ez lehetőséget ad egy kis okosságra, ha belefér (időben és pénzben), én szoktam olyat csinálni, hogy kifejlesztek szezon végére valami elmebeteg alkatrészt, amivel versenyezni sosem tudnék (mert mondjuk azonnal bannolnák, vagy 10% megbízhatóságról indul, stb), a lényeg, hogy ennél ki van maxolva a teljesítmény. Átkerül az új szezonra, megtartja a teljesítmény értékét, elveszti rizikós mivoltát(!!), és ugyanúgy kap egy alap megbízhatóságot (~40-50%), mint bármelyik másik alkatrész. Tisztára van mosva :)

 

A másik viszont így van, ahogy írod: ha lebuksz, akkor annak az alkatrésznek annyi, kvázi hiába gyártottad le. Emiatt én le is szoktam arról, hogy a legkisebb rizikós alkatrésszel is foglalkozzak, nem építek ilyeneket. Pont elég szívás volt, amikor az utolsó előtti futamon a legjobb váltómat bannolták, egyrészt gond volt, hogy mivel állok rajthoz, másrészt jövő évre is buktam a legjobbat.

 

Olyat egyébként csináltam már, hogy mégis gyártottam egy rizikós alkatrészt, de versenyen sosem vetettem be, csak fejlesztettem. Vagy azért, hogy jövő évre átkerüljön, vagy azért, hogy még a szezon folyamán lesz még jobb.

Az ugyanis zavar, hogy nem teljesen értem mikor változnak a kifejleszthető paraméterek.

Mivel nem építek rizikós alkatrészt, így eléggé lecsökken a használható opciók száma.

Elég gyakori, hogy mondjuk 6 alkatrészből 4-et kizárok, mert vagy nem jobb, mint az előző, vagy rizikós. Oké, megépítem a maradék kettőt, de közben még mindig ugyanaz a 4*3 opció van a többinél, úgyhogy a haladás érdekében ilyenkor inkább megépítek egy olyat, amit egyébként nem akartam, csak hogy lecserélje végre a program a rossz opciókat.

 

A szezon eleje érdekes még, én az alábbi módszert találtam a legjobbnak:

Van ugye mindenből két alkatrészed.

Fogom a jobbikat mindből, ezeknek elkezdek megbízhatóságot fejleszteni. Amíg nincs mind 80%-on, addig nem is fejlesztek mást. Ez eltart úgy 2-3 futamig.

És pont ezért csak az egyiket, mert ennyi idő alatt (motort, váltót nem számolva) kábé el is készül mindenből egy fejlesztett, és akkor itt már ezeknek a megbízhatóságát húzom fel.

Ha elértem azt, hogy van két teljes autóm 80%+ megbízhatósággal, akkor kezdődik a fejlesztés teljesítményre.

Annyi, hogy mindig, amikor elkészül egy jobb alkatrész amit használni akarok, akkor azt egyedül beteszem megbízhatóságra, ez 7-10 nap alatt fel is megy, és onnantól megy tovább a teljesítmény.

 

Nálam dióhéjban így megy a fejlesztés :)

 

Előzmény: SullaFelix75 (1993)