vaz05
2017.11.21
|
|
0 0
10232
|
Az a baj hogy a szerviz vagy a bolt jóindulatára vagy bízva, a szerviz vagy az árusító bolt 3 dolgot tehet.
-visszaadja az árát,
-megjavítja,
-csökkentett áron adja.
Általában a javítást szokták választani, ami nincs kikötve, hogy hány alkalommal történik. Ha a te gépedet pl 20szor küldik javítani, ők akkor is a jogszabálynak megfelelően járnak el. Elmehetsz a fogyasztóvédelemhez, de ők sem tudnak ezzel mit kezdeni. Ilyenkor elküldenek a békéltető testülethez, talán ők hatással tudnak lenni a boltra vagy szervizre. Az a baj, hogy vannak olyan gátlástalan boltosok, hogy nem riadnak vissza a fogyasztóvédelem említésére. Én már végigjártam ezt, hibás volt a termék,(nem hegesztőgép) tudtam hogy igazam van, 4 szer küldtem vissza, egy oda-visszaküldés 3hét, és még járjak a békéltetőtestülethez, idegeskedés stb, inkább hagytam a francba. Ha nincs papír, pecsét róla hogy javították, az hivatalosan nem számít, mert nem tudod bizonyítani. Nekem mindig azt küldték, hogy nincs hiba, pedig volt, a bolt a szervizre, a szerviz a boltra mutogatott. Annyi hogy a termék kompromisszumokkal használható volt, de sok dolog aminek működnie kellett nem működött. De sok sikert, azért hozzá, az a baj a szabályok a boltokat védik.
|
Előzmény: Vestax (10228)
|
|