marky-511 Creative Commons License 2017.11.21 0 0 10239

És gyanús, hogy a 45-ös lenne az áldozat.

Nem lepne meg, de remélem, ezzel nem akarnak minden 25/25Y-t "bekanyarítani" a Vámospércsi úti fordulóhoz, mert csúcsidőben káosz lesz belőle.

 

Ebben az esetben viszont lehet az lenne amit javasoltam, hogy a 41(Y)-t vezetik az István út-Segner tér felé.

Azzal nőne a menetidő, és több busz kellene rá. Nem hinném hogy meglépnék, előbb szervezik át a 45-öst.

 

Egyébként nem értem miért csak 19-30 kombó indulhat a Jégcsarnoktól.

A régi funkcióját már elvesztette. Azok a viszonylatok indultak onnan, amelyeknek volt belső végállomásuk, és a Derék utcán csak fordultak. Ilyen volt a 29-es és az 5Y-os (későbbi 19-es). A Nagyállomáshoz, illetve az Attila térhez tartoztak, nem kellett levonulni a Vincellérig. Ma azért fordulnak ott buszok, mert biztosítani kell a Derék utca és a Vincellér utca - István út / Szoboszlói úti kapcsolatot; de így is felmerült, hogy a 19-es és a 30-as is vissza legyen kurtítva a Vincellérig. 

 

Az átépítéssel kihagytak egy jó lehetőséget, hogy átszállási pont maradhasson, mégpedig azzal, hogy nem építettek megállót a szervizút közelébe. Ha lenne megállópárja, vagy legalább közeli megálló (ami legalább 100 méteren belül van), most sokkal jobban használható lenne. Voltak idők, amikor a 30-asra már a Jégcsarnoknál is alig lehet felférni, most ilyen alig van.

 

Az egyirányúsítás és a lámpák miatt már az se jöhetne szóba, hogy betérjenek az arra közlekedő viszonylatok, a régi kialakításnál még reális lett volna.

Előzmény: Econell99 (10237)