"Közben beszéltem egy kompetens emberkével a BMW Magyarország vecsési központjában, ahol azt mondták, hogy BÁRKI KÉRHETI TŐLÜK, hogy a kocsit más régióba regisztrálják, ehhez egy kérvényt kell írni és a modósítást elvégzik! DE! Ha csak egyszer is bemész itthon a szervízbe és bármit frissítenek a kocsi fedélzeti rendszerén, akkor minden el fog veszni, mert nekik csak magyar régiós szoftver feltételére van lehetőségük! Szóval szart se ér az egész! Nem marad más, mint várni jövő év közepéig..." -> Ezt én is cáfolnám. Az autóm átköltözött Németországba, utána bevittem egy magyarországi BMW szervizbe, frissítettek térképet, és semmi sem változott. Egyébként is, ha véletlenül visszatennék, akkor egy e-mail-el megint németté lehet tenni, csak a forgalmi első oldalát kell odamásolni...
Itthon a BMW-sek kb semmit sem tudnak a CD-től. Én is meséltem nekik a wireless Carplay-ről stb., nagyon örültek, hogy valaki érdemi infót tudott adni.
A G30 sosem támogatta az Android Auto-t, és nem is fogja.
Az E-osztályos Mercedes semmilyen fronton nincs pariban a G30-al. Kipróbáltam vásárlás előtt, illetve havi szinten megyek bérelt E-s Mercikkel. A központi rendszer egy kalap szar azzal a tekergetős menüvel (lassú és csúnya), a LED-es autómata lámpája állandóan elvakítja a szembejövőket (sosem volt gondom a BMW-vel), a full virtuális kokpit (2 digitális kijelző) úgy néz ki, mintha minden ötlet nélkül odahányták volna (bocs), a motorból megy egy szinttel gyengébbet kapsz ugyanannyi pénzért. A sportos vezetés meg sehol...