W_Trans Creative Commons License 2017.11.04 0 0 11137

Sziasztok,

 

Tegnap végre elhoztam. 

1964-es, eredetileg szürke volt, a piros színt a Neoluxos korszakban kaphatta meg. Rozsda minimális, alváz és alja parádés. 1994 óta ideiglenesen kivonva, azóta indítva sem volt egy pajtában pihent. A trélerrel rögtön a eredetiség vizsgálatra vittük és ott is hagytuk, így a hétvégén külön alszunk. :) 

 

Instant hibalista:

- B1 műbőr részét kirágták az egerek

- Tetőkárpit miszlikben

- Ajtókon alul a díszcsíkok és a hátsó ajtó kőfelverődésvédője műanyagból van. (Ha valakinek van elfekvőben, megvenném.)

- Bal hátsó ablak plexiből van. (Ha valakinek van elfekvőben, megvenném.)

 

A motorra rá sem indítunk. Szerintem ennyi idő után valószínűleg rozsdásak a gyűrűk, csak végigvésné/smirglizné a henger falát. Eddig csak Ladát bontottam ilyen szinten szét és össze, szóval lesz pár láma kérdésem, előre is elnézést. Igyekszem majd nem floodolni a fórumot.

 

Látva az ostmobile-shop árakat az OT-t egyelőre elengedném.  A 1962-es farbkarte szerint volt piros-fehér tető kombináció a standard kivitelben is, olyanra szeretném. Viszont ugyanezen farbkarte szerint minden színben szürke volt a kárpit, az enyémben viszont piros, hisz gyárilag szürke volt. Ahhoz túl jónak tűnik, hogy lenyúzzam és újrahúzassam szürkével. Szerintem fogalmam sincs, hogy mit vettem a nyakamba. :D