Beállítottam, most már 10 méterről.
Hétvégén lebontottam a felső idomokat, mert a szervizben összevissza rakták őket vissza. Konkrétan ujjnyi hézag volt a középső és a szélső idom között a tükör mellett. Az egyik tükör is csálé volt az esés miatt, azt mondták nem tudnak vele mit csinálni. Én tudtam. Pár jól irányzott kalapácsütés a konzolon, és voálá - rendesen áll a tükör. Az is kiderült, miért sütött át a nap az idomok között - hiányzik az a 4 csavar, ami belül, az idomok találkozásánál összefogná őket. Kettőt pótoltam a külső csavarokból, az alsó kettő betekeréséhez viszont le kéne szedni a középső fejidomot is, ahhoz meg a szélvédőt meg még kitudja mit.. azok maradnak úgy egyelőre. A két felső csavar pótlásával megszűnt a hézag, az oldalidomokhoz, ahonnan kölcsönöztem meg majd rendelek csavart.
Szétszedésnél kiderült, hogy HID lámpáim vannak. Előző tulaj öröksége. Mondjuk láttam, hogy kékes-lilás a fénye, de azt hittem csak ilyen színezett izzó van benne. Hát nem. Nem tudom, hogy jó-e ez nekem - szerintem egy jól beállított lámpa, hagyományos halogén izzóval is kiválóan alkalmas a célra, de egyelőre marad. Ami nem tetszik, hogy az elektronikája (egy bazi nagy doboz), meg valami relé egyáltalán nincs rögzítve, csak ott zötykölődik az idom alatt. Illetve nem zötykölődik, mert majdnemhogy púposra feszíti az idomot. Igényes... Ha megjön a szélvédő majd újra lebontom az egészet, pótolom a maradék két csavart és lehet kiszerelem az egész hóbelebancot a rákba.
Ha már belejöttem, csináltam egy teljes "davemoss"-t is a motoron. Kimaxolt előfeszítéssel is 5 centit ül az eleje, szóval valószínű az első rugók már nincsenek toppon. Fura, pedig alig 50 ezer kilóméter van a motorban. Húzó oldali csillapítás elöl 2, hátul 4 lett, előfeszítés elöl 1, hátul Hard állás. Nagggyon süti lett, megszűnt a kanyarban kóválygás, a döccenőket is ringás nélkül, egy gyors "UMPF"-fal megeszi. Egész sportmotor lett belőle. :)
Holnap jő idő lesz, majd jól megkergetem.