mikcsek Creative Commons License 2017.10.27 0 0 10608

Sziasztok,

 

Hozzájutottam egy 2012-es Passat B7 2.0 CR TDI 170L 4x4-hez 6-os DSG váltóval 156 ezerrel CFG motorkóddal. 
Most lesz rajta vezérlés, váltóolaj, filter stb. csere.

Viszont aggaszt két-három jelenség, amit eleinte nem vettem észre, viszont lehet, hogy most is csak túlgondolom, ezért szeretnék érdeklődni, hátha tudtok mondani valami tapasztalatot.


Tehát az egyik jelenség az lenne, hogy ahogy terhelés alatt van a motor, gyorsítok-lassítok, akkor olyan hogy is mondjam, huhogó(húúúúú) hangot ad ami úgy változik, ahogy gyorsul-lassul az autó. Mint a buszok mikor gyorsítanak, vagy mint egy hajtómű :D

Kissé nevetséges elismerem, de másként nem tudom leírni a jelenséget.

Hidegen-melegen egyaránt. Nemrég cseréltem a DSG termosztátot, mert nem melegedett fel a víz. Azóta melegszik.

Téli gumikon van, nem próbáltam még másokkal.

A másik az az, hogy néha amikor lassítás után elkezdek gázt adni, akkor csattanik egyet, 2-ből 3-ba esetleg 3-ból 4-be is, de most nem tudom pontosan megmondani. Olvastam olyat is, hogy valaki a belső féltengely csuklókat említette. Esetleg?

A harmadik meg egy konstans sivító bár nem hangos és nem zavaró hang, ami onnantól van ahogy beindul a motor. Mintha valami csapágy lenne egy olyan alkatrészen, ami állandó jelleggel forog. Generátor csapágy esetleg? Terhelésre mintha hangosabb lenne.

 

Esetleg egy extra kérdés, az olaj hőmérsékletet nem lehet valahogy kitenni az MFD-re? Nekem azt nem mutatja.

 

A vitorlázás módot használja valaki? Úgy olvastam, hogy nem egészséges kitenni N-be menet közben, ez is annak felel meg ha be van kapcsolva?