Helló
Műszerfali hőfok mérők nem mindig pontosak, pl. lehet erősítő hibájuk is.
3 db. termosztát nem lehet rossz.
Amikor elmászkál lefele a hőmérséklet éppen mit megy az autó?
Pl. álló helyzetben még a rossz termosztát is jónak tűnik, vagyis beáll a kívánt értékre.
Állandó 50-60 km/h-nál a legjobb a hűtés mert már átjárja a hűtőlevegő de még kevés Kw-nak kell elvigye a kb. 60% hőjét a hűtő rendszer, vagyis ha így lefele megy a hőfok akkor lehet termosztát hiba.
Több kilométres dombon lefele ha elindul a hőfok lefele az termosztát hiba.
Lusta termosztátnál (lassan záródó, picit nyitva maradó) a környezeti levegő nagyon befolyásolja a műszerfali kiirt értéket.
Ezeket a kísérleteket kellene elvégezni.