Igen ez így van. Sőt még valahol a pályától magától is kell függenie, mert némelyik pályán egész könnyen megvan a +15% (lila) szint, máshol meg ha végig pályán vagy, akkor sem jön össze. Pedig a 15 perc elvileg mindenhol 15 perc.
Megvan a feljutás, F2-es lett szerény kis csapatom!
A szezonzáró hozta az izgalmakat, esővel, szárazzal, extrém gumikopással. A 17. és 19. helyekről rajtolva nagyon nem erőltettem az előrejutást, ez lett a későbbi jó helyezés kulcsa. Az előrejelzés olyan 10-11 kör esőt jósolt, az esőgumik meg papíron 10-12 kört bírtak. Úgyhogy spóroltunk az elejétől, így sikerült jól időzíteni a kiállást.
A 3. és 6. helyen haladtunk ezután, de a 6. helyezett pilótám ütközésbe keveredett, és még egy áthajtásos büntetést is kapott, szóval az ő versenyének annyi lett. Emiatt nem lett annyira sima a dolog, de szerencsére ezúttal a bajnokságban 3. csapat uralta a versenyt, a riválisunk is szenvedett.
Végül 2. és 10+ helyen értünk célba, kényelmesen megvolt a bajnoki cím.
Ám jött a fekete leves, mindkét autón volt 1-1 szabálytalan alkatrész (egyszerűen nem tudtam máshogy fejleszteni, muszáj volt bevállalni), és az egyik lebukott. Szerencsére a hátsó, úgyhogy még pár pontot buktunk ezzel is, de belefért. Nagyobb baj, hogy ez volt a legjobb váltóm, és így, hogy bannolták, szerintem nem fog átkerülni jövő évre...
Egy másik dolog viszont szerencsésen alakult: az egyik szerelőmnek lejárt a szerződése, és nem akart maradni. Nem mellesleg 4,5 csillagos.
Ám azzal, hogy feljutottunk, tettem egy utolsó próbát, és így meg tudtunk egyezni, úgyhogy változatlan csapattal nézünk az új kaland elébe.
Az F3-ban a szezon végére elértük, hogy miénk volt a legjobb autó a mezőnyben, na most kezdődik minden elölről, olyan magas szinten vagyunk utolsók, hogy alig látszik a mi kis csíkunk az összehasonlító diagramon :)