DigitXT Creative Commons License 2017.10.02 0 1 13657

Én múltkor a haveromtól megkaptam, hogy az enyém az ország legdrágább Madison 400-asa...:-D

Pedig tutira innen a topikból származik. Csak azóta lett rá költve javításilag - meg tuningban is.

 

Utóbbiból volt rengeteg kidobott pénz: végigpróbáltam kb. az összes hajtást, talán már csak a

Dr. Pulley HiT Clutch maradt ki. Ma gyorsultam egy 8.6-ost (0-100), szóval még jól is húz a gép,

bár most kicsit ki volt könnyítve (pár tizedet jelent), mert középsztender sajna nista, szétment,

minek következtében le kellett szívni a benyát, mert kifolyt a teletank miatt az oldalsztenderen

állásban, aztán visszatankolni reggel elfelejtettem, szóval most fél literrel gyorsulgatok, amikor

a fogyasztás 6L/100 km körül alakul. A mostani setuppal, és csereérett légszűrővel. De miért is

írom ezt? Hogy legyen olyan HSZ, ami kicsit a motorról szól. (Volt vele gond, igen, de mivel elég

sok zseton áll benne, és nem nagyon látok a piacon olyat, amire váltanék, 4 év után is marad.)

 

340K-ért vettem a Honda Dream-ben, 28471 km-rel, ha vkinek így ismerős. (Úgy el volt tekerve

a karburátor rajta, hogy 8,6L/100 km fogyasztást produkált az elején a városban, kormolt, stb.

Túrán tudott 4,7-et ennek ellenére: ott kevésbé szól bele a működésbe az alapjárati rendszer.)

Egy gyors karbibeállítás után a túrás fogyi 4,4-re csökkent, a városi 5,7-re: ez durva különbség.

NEKEM teljesen megfeleltek aztán az 5,5 körüli értékek: Attika1 volt szerintem az előző tulaj.:-D

Előzmény: depi vol.2 (13656)