k.f.evo Creative Commons License 2017.09.29 0 0 11312

Variátor görgő: kisebb súly nagyobb fordulatszám (4g alá ne menj)(felemás görgők használatát kerüld, csak a nehezebb görgő fog dolgozni).  Kuplung: erősebb rúgó nagyobb fordulatszám. A váltás nagyobb fordulatszámon következik be. Kuplung kis rúgó: elindulás nagyobb fordulaton. De, ez mit sem ér, a gyári fojtott kipufogó van a motoron. Tuning esetén érdemes kevlár hajtószíjat alkalmazni. Karburátor a gyári 14 vagy 16-os. 16-os még elég kis tuninghoz, fúvóka max. 75( függ a kipufogó mit enged át). Levegő: gyári szűrőházról elég levenni a pipát. A sport légszűrőt nem ajánlom, sokat kell takarítani, könnyebben tönkre mehet tőle a henger, ha elkoszolódik. Gyújtás vezérlés (CDI) fojtás mentes. Mivel minden mindennel összefügg, levegő-fúvóka-kipufogó, a karburátort mindig újra kell hangolni. Ha már mindent feltuningoltál, az utolsó lépcsőfok a végáttétel átalakítása. ... Létezik több száz alkatrész, amiből ki kell választani azt a 11-et, ami tökéletesen passzol egymáshoz ... szóval kell hozzá jó sok türelem ... vagy megbízól egy tapasztalt szerelőt az átalakítással. Röviden ennyi. ... 😁

Előzmény: Sági Koppány (11307)