Ha kiviszik a Nagyállomásra azzal csak annyit érnek el, hogy a Nagyállomás (Borzán Gáspár között lesz kihasználtság), utána a régi szakasz ugyanolyan kihasználatlan lesz.
Annyi értelme csak lenne, hogy a Sámsoni út, Veres Péter utca térsége végre össze lenne kötve a Nagyállomással, és ezt rövidebb úton nem is tudnák kivitelezni.
És ezen szerintem a Budai Nagy Antal utcán való vezetés se javítana sokat.
Tudom, azt maximum a menetidő miatt lehetne meglépni. A 11Y se véletlenül szűnt meg, a Budai Nagy Antal - Mátyás Király utca térsége nem igényli a plusz viszonylatot. A Veres Péter utcát nem tudom, csak azt, hogy elég sokat kerül a busz miatta.
Szerintem a megszüntetés vagy a teljes újragondolás lenne a legjobb a viszonylatnak. Ugyanez igaz a 23(Y)-ra is.
Egyetértek, a 2-es villamos átadása óta a Doberdó utca "haldoklik", de lehet, inkább a 28-as megszüntetése óta. 31-32-es már nincs, a többi útvonalat pedig eléggé eltolták. 23-23Y tényleg elég feleslegesnek tűnik, de még mindig jobb mint a Sámsoni út - Nagy Lajos Király tér útvonal.