Házilag nehéz ügy.
Én rádugnám a diagot, hátha látszik, amikor sz@r.
A másik megoldás, hogy lefaragja az ember a páncélt, hogy hozzáférhető legyen a kis elektronika és a leállítómágnes. Amikor leáll, le kell venni a leállítómágnes kábelét és direktben adni neki +12V-ot. Ha úgy megy, akkor az elektronika vacakol. Persze ehez el kell érni azt a hibás állapotot, hogy ne csak egy pillanatra álljon le a gép.
A másik megoldás lehet még az, hogy leveszed az immo-t (félrerakod, leszigeteled a kábelét stb.) és direktbe adsz neki +12V-ot és úgy mész vele. Ha nem áll le, akkor az immo vacakol.
Kérdés, hogy milyen sűrűn csinálja a leállásokat ?
Ha csak hetente egyszer, akkor én még várnék vele, mert jó sokat kellene autókázni vele, hogy kiderüljön az igazság.
(arra figyelj, hogy direktbe kötve nem tudod leállítani a motort a gyújtáskapcsolóval csak az adagolón levő leállítókarral vagy ha leveszed a kábelt a mágnesről)