Törölt nick Creative Commons License 2017.09.21 -1 1 425

-    A napellenző rolók nagyon mélyen vannak, menet közben gyakorlatilag kezelhetetlenek. A korábbi verizót cserélték, most már legalább a helyükön maradnak és nem esik szét a „fixáló“ szerkezet.

-    Minden műanyag borítás sima és csúszós. Ez azt eredményezi, hogy a szem mamgasságban levő műanyag alkatrészere ha rásüt a nap ragyog és csillog, egyszerűen vakít.

-    a vezetőasztalon a sík felületek lejtősek és csúszósak. sehol egy perem. 50kN vonóerőnél az egér és minden más tárgy zuhan le az asztalról.

-    a berendezéseket kezelő kapcsolók gagyik, a kezelésük kemény (semmi finom rugózás), sokszor kikopnak, egyes részek elválnak magától a kapcsoló törzstől.

-    a szék kialakítása és kezelése egy katasztrófa. Nem vagyok egy vastag ember, de néha alig tudok belőle ki-beszállni

-    a klíma hangos, rezonál, a hőmérséklet tartomány igen nehezen behatárolható (redva analóg klíma, fényévekkel jobb a 187-es klímája. Na az IGEN, az Klíma! )

-    Az oldal vezetőálláson a kürt kapcsoló legalul van, ha kifordítod a széket, már szól is kürt (áttervezték vagy átépítés alatt).

-    a zajszigetelés egy katasztrófa + a hangos az alattad levő hajtómű

-    a padlófűtés ott van, de minek? Semmi érezhető hatása nincs.

-    nincs oldalablak, tolatásnál nagyon hiányzik

-    gagyi papírcsíptetők (írásbeli, egyebeknek)

-    az AFB kapcsolót betették képernyő menüpontnak. Nem vészes, meg kell szokni.

 

A mozdony egyébként villamosan és mechanikalag nagyon ott van, stabil gép, szinte soha nincs vele probléma. A kezdeti gyerekbetegségek megszűntek az egyre jobb szoftvereknek hála. Van, hogy hetekig nem látni hibát a képernyőn. Osztrák tapasztalat és nincs félelmem a mozdonytól.

Az így-úgy, hiányosan leoktatott típusimerettel elérhető magyar tapasztalatokról nem tudok nyilatkozni.

 

A vezetőállás tervezésekor mozdonyvezetőt biztosan nem kérdeztek meg (vagy csak valami kretén németet)

 

Előzmény: Vectron162 (423)