"Viszont ha - ahogy a cikkben írták - trolik pótlására állítanak be elektromos buszokat, akkor az pofon a sz*rnak"
------------------------
Nem így van.
A mostani, "csápos" troli megoldások drága üzemének egyik oka, hogy jelentős a plusz infrastruktúra (amit más nem használ) fenntartási költsége.
Amit nincs kire másra terhelni, se megosztani a költségeket, hiszen a trolin kívül más nem használja.
Az elektromos busz esetén ez a költség eltűnik.
A telephelyi költség valószínűleg nem változik, hisz bár eltűnnek az áramátalakító és más költségek, de helyükbe bejönnek a különböző gyors- és hagyományos töltési költségek.
más
Tudtommal a kicsit távolabbra nézők (Attila is ilyen), nem a trolik, nem csak a trolik kiváltására képzelik el az e buszokat, hanem a trolik és a dízel buszok kiváltására is.
jelenleg a fő korlát az "e" buszok kb. háromszoros beszerzési ára és a napi üzemidő korlát, azaz kevés "e" busz képes egy teljes üzemnapot, 04,00-től - 24,00-ig végigdolgozni, úgy, hogy a garázsban 4 óra áll a feltöltésre, tisztításra, javításra, karbantartásra és utána újabb 20 óra üzemidő következik.