:DDDDD
Komolyan nem bántásból mondom, de nagyon nem értesz hozzá :)
Ez persze nem gond. Az emberek nagyon nagy része így van ezzel.
Csak annyit, hogy a diesel vége még nagyon messze van. És ha a dieselnek vége, akkor kb a benzinesnek is. Nem a dieselsége miatt fog eltűnni.
Nem akarok beleszállni ebbe a diesel-benzines beszélgetésbe.
Értem Paco oldalát is, aki mérnöki szemmel próbálja nézni, és ezért ragaszkodik az almát-almával hasonlításhoz.
De értem Rudó oldalát is, aki a mindennapi élet oldaláról közelít. Ha venni akarsz egy benzinest, akkor lényegtelen, hogy az turbós, vagy nem, ugyanez igaz a dieselre is. A kérdés, hogy mit kapsz a pénzedért. (Mondjuk abban mindenképp igaza van, hogy szerintem a tulajok 90%-a - és lehet keveset mondtam - nem tudna rámutatni az autójának a motorterében a turbóra. Meg sem merem tippelni, hány % tudja, hogy mi is az...)
De tudjátok jól, hogy már régen magába szívott engem is a sötét oldal... Csak a diesel! :)
Arról meg nem is beszélve, hogy a nyáron olyan, már jó ideje sorozatgyártásban lévő 2 lityós turbódiesellel jártam, ami 500Nm és 240 lóerőt ad le, folyamatos 4x4 hajtással. ÉS! 6,1 literrel jártam vele vegyes üzemben (2/3 autópálya 140-160-al, 1/3 város).
Jelenleg is a nagy buszomban egy 205 lovas 2 lityós td van. 210 fölött megy, hatalmas, kényelmes, és városban 9 literrel járok vele.
Akkor a te logikád szerint ezt egy 1,5-ös sorozatgyártású benzinesnek is kellene tudnia :)