És akkor számoljuk bele, hogy abból a napi hat 21-esből hány állt meg a Nyíl utcán, ugye. Mert ha tolonganának az utasok, lenne visszhangja a megálló megszűnésének.
Nem tudom, mit terveznek az átalakítás után, de egy biztos, a megállás megoldható lenne. Ha máshogy nem, akkor betérhetne a 21-es a Kút utcára, de sáveltolással is lehetséges, ha 15-20 méter hosszan megszüntetik a másik oldalon a parkolósávot.
A Nyíl utca korábban is téma volt, egyszerűen nem vonzza a közlekedőket. Talán a lakossági összetétel miatt, plusz legalább egy évtizede téma a négysávosítás, a déli oldalon építési tilalom van. Nem hiszem, hogy megélem, hogy a házak helyén egy újabb sáv épüljön. Kicsit olyan, mint a Pesti utca; aki arra közlekedik, az csak gyorsan át akar menni rajta. Amikor kiváltották vele a Csap/Vendég utcákat, még tolongtak az utasok a Böszörményi út felé lévő megállóban, mostanság alig látok ott valakit.
Ami a 21-est illeti, tényleg feleslegessé kezd válni, pláne mióta a 42-es is a NYIP-ig közlekedik. Akkor is midibuszok közlekedtek rajta, amikor óránként közlekedett még a szolgáltatóváltás idején. Normálisabb menetrenddel, és pl. Kismacsig való hosszabbítással talán lehetne rajta segíteni.