Ez ugy indult jo barat h reggelente víz tocsa a kocsi alatt. aztán rájöttem h a kiegyenlítő tartalyon a kupak nem ZAR es folyamatosan jön ki a víz a tulfolyon (szerintem nem volt benne nyomás Mivel puha volt a víz Cso es indítás után hallani lehetett hogy enged a kupaknal.) télen akkor is tudtam mar h nincs benne víz amikor mar nem futott :D
aztan vettem bardinal egy kupakot vaci új es annyira se zárt mint a szar régi, egy bmw s a régi kupakot kicsit meghajlitotta kicsit jobban zart.
majd vettem használtam egy elég jo tartályt kupakkal együtt ez mar (mondhatni elég jol) ZAR, a vizcsovek kemények, es ha szépen használatom a kocsit megmarad benne a víz.
Nemtudom jo e de a nyomás meg marad benne tehat ha lerakom a kocsit 2 napra majd utána ugyan olyan kemény a víz Cso.
nekem is akkor van baj ha meghajtom!
akkor új hűtő, vízpumpa, termosztát, es utána hf újítás? ;) köszi a segítséget utána nézek h tudok e új hűtőt venni es mennyire horror az ara! Köszi köszi jelentkezek ha van fejlemény