Éppen Németországban vagyok az 530i-mel, néhány releváns tapasztalat:
- A TMC egész hasznos, és akitivizálódik, ha átlépem a magyar-osztrák határt. Néha téved, szóval jó lenne az RTTI, de a semminél több.
- Németországban a HUD-on megjelenik az elsőbbségadás kötelező, illetve STOP-tábla is, utóbbinál csilingelés is jelzi, hogy következik. Itt a menü is aktív lesz, ahol a riasztás távolságát lehet állítani (otthon ez le van tiltva). Gondolom, az engedélyezés GPS-alapú.
- Németországban előkészíti a következő sebesség-korlátozást párszáz méterrel a hatálybalépés előtt. Az aktuális sebességhatár mögött megjelenik az új szürkével. Hasznos előre tervezés...
- Voltam akkora esőben, ahol a front-radar azt mondta, hogy akkor most ő feladja. Bődületesen zuhogott mondjuk... Ahogy lejjebb hagyott az intenzitása, visszatért a működés
- A Start-Stop semmivel nem lett inteligensebb itt sem :)
- A német autópályán, komplett dugónál, valamiért hajlandó magától is újra elindulni, nem kell a gázra lépni még hosszabb álldogálás után sem- de ezt nem mindig csinálja, még nem sikerült kitalálnom, mikor megy, és mikor nem. De volt olyan szakasz, ahol bekapcsolt tempomat és sávtartó mellett semmit sem kellett csinálnom, amíg dugóztunk (közel fél óráig), csak néha megütögettem a kormányt, ha sírt a megfogásért. Mellettem néztek erősen, mikor mindkét kezemmel hadonásztam - a lábamat már nem akartam kitenni az ablakon :)
Összességében nagyon meg vagyok elégedve eddig a járgánnyal, tökéletes autópályázó-autó és a segédrendszerek is szuperek. 1-2x sikerült időben sipolnia, mielőtt belezúgtam valakibe előttem, aki váratlanul fékezett, míg másfelé néztem..
Üdv:
Lewes