zorko Creative Commons License 2017.07.28 0 0 15317

Sziasztok! Régen jártam itt, én írtam az Opel termosztátról. Pontosan ezzel a gonddal küszködtem legalább 8 évig, nagyon sok benzinembe került. Másfél éve van benne az Opel termi, a tavalyi forró nyarat simán bírta, pedig féltünk hogy nehogy megfőzze a hengerfejet, de szilárdan fél állásban maradt a mutató. Mínusz 8-ban utaztam vele a minap, a korábbi 15-20 km "bemelegedési" táv helyett 5 km alatt fél állásba ment a hőmérséklet és jó idő van, a fogyasztás csökkenésről pedig már írtam. Nagyon valószínű, hogy lehetett valami széria hiba a gyári termosztátoknál, pontosan a teljes zárási és nyitási pontok közötti karakterisztikában. Sokan panaszkodtak a fogyasztásra és a téli hidegre, de volt ismerős akinél semmi ilyen gond nem volt.

 

Hát itt kimaradt most úgy bő másfél év, nem jártam azóta erre, de köszi a választ. :)

 

Többieknek: ezen a környéken beszélgettünk a vízhőfokokról, termosztátokról, stevegel 92 fokos Opel termosztátra cserélte az övét. (Nekem a kisebbik motorral szerelt az autó, abba azt hiszem Suzuki termosztát kell. Beszélek majd egy szerelővel. :-))

Előzmény: stevegel (13540)