Persze mivel komoly városi közlekedési csomópontokat kell metszeni azonos szintben, az ügy nem lesz egyszerű.
Szerintem pont ez nem fog megtörténni. A vasúti pálya fejlesztése is rengetegbe fog kerülni, szerintem eszükbe se jut majd egy nagysebességű pályán átvezetni egy 30-40-nel döcögő vonatot. Ezért tűnik lufinak az egész felvetés. 15 éve még arról beszéltek, mennyire jó lesz majd, ha csak a Kondorosi Csárdától fog indulni, mert nem lassítja a környék közlekedését, most meg hosszabbítás a Nagyállomásig?
Vonatonként átlag utasszám elérheti (talán ??) a 30-40 főt is ?
Vannak kihasználtabb időszakok, amikor igen.
A közforgalmú hivatásforgalmi városi közlekedési eszköz felé próbálják eltolni a Zsuzsi vasút tevékenységét ?
Jó lenne, de ahhoz az kéne, hogy legalább a lakott területen normál díjszabás mellett igénybe lehessen venni. Kondorostól pl. lehetne egy ilyen szakasz, de nem tudom, mennyire lehetne vetélytársa a 37-esnek. Pláne a sebesség miatt, illetve az egyvágányúság miatt egyszerre csak egy szerelvény közlekedhet a vonalon.