Ahogy írod, nekem is egyből elhangzott, hogy mégis csak öreg autó... miután (komplett motorgenerál, teljes kuplung, teljes futómű, teljes belső (plüssről bézs bőr) és más "apróságok" cseréje megtörtént, nem kicsit bosszantó amikor egy gyárilag hibás alkatrész romlik el, és súlyosbítja amikor ezt teszi 120 kilométerre otthontól... az pedig, hogy a kinyomócsapágy halt meg annyiból szerencsés, hogy utána egyáltalán nem volt kuplung, de legalább még el tudtam menni a szerelőhöz. Márciusban a tárcsából tört ki a rugó, az akadt meg + az erőltetéstől eltört a kulissza is..., de még törött tárcsával is el tudtam menni a szerelőhöz, nem adja könnyen magát ez az autó.
A műszerfalon a kevés benzinre figyelmezetető jelzést mi kelti életre? Van egy szenzora a tankban? A tank szellőztető csövet is kicseréltettem és mintha azóta nem villanna ki a műszerfalon amikor kevés benne az üzemanyag, pedig már majdnem vízszintben volt a mutató.
Xenon témához:
Újra cseréltem az első lengőkarokat is, az újon már rajta volt a magasságállító csavarhelye, oda becsavarozva az alsó rögzítési pontot már adta magát a felső, azt pedig egy akkus fúrógéppel csináltam meg, kapott egy csavarhelyet és egész gyári kinézetű lett a rögzítése.
Hátul is be lehetett volna rakni szemre ,de bontóból vettem egy B2-es lengőkart amin ott vannak a szintező rögzítési pontjai, mivel az enyém jobb állapotú így lemérem a helyét és a sajátom kifúrom, találtam külföldi adok-veszek oldalon fotót B2-es hídról amin rajta vannak a csavarhelyek, miután az alsó lengőkaron már meglesz a rögzítés oldva, kép alapján kifúrom a hídon is a két csavarhelyet.