Üdv! Köszönöm a válaszokat, próbálok én is mindenkinek mindenre válaszolni!
Szeptemberben megy ki belőle a motor, elmegy Hernádkakra majd ott megnézni nyomásproba, gátrepedés
megnézzük mi lehet a hiba, és fullon meg akarom csináltatni h a motorja fel legyen újítva!
525tds turbo + coolerrel már jobb lesz, nemtudom érdemes e venni egy 525tds turbot mivel ez a turbo
baszott nagy, mitől lenne jobb a tds? h bmw meg disel turbo?
Bi turbo megoldás, jelenleg megvan a tds cooler szoval először az menne bele, Adagolohoz én nem
nyúlok felhívom Krézit vagy keresek mást, olajhűtő nem volt meg hozzá szerintem azért nem rakták
bele, de jövő honapba érkezik az enyém. Azért vettem mert egyedi a bi turbos de nem valosult meg,
szóval inkább mostmár teljesítményre mennék, ha nagyobbat szólna egy 30d turbo jo adagoloval akk
az. Bár lehet idővel megcsináltatom a bi turbo megoldást Autos találkozon mégiscsak jol mutatna :D
előre egy 28 turbot mögé egy 30d turbot és akk ahol a kicsi meghalt ott kezdene a nagy, és nem 3-3
hengerre van leosztva hanem valami egészen más megoldás de majd csinálok képet.
ELektornika nélkül, elkezd tölteni a kicsi és ahol az már feltölött ott kezdene a nagy, gondolom
én? nem értek hozzá.
Hallottam már h "traktor motort tuningolni?" h nem erre valo. Haverom 2es golfja 3.0 tdi audi
turboval lehető legnagyobb cooler, épitett adagolo, és akkora porlaszto csucs h télen már be se
indul neki bírja? szoval ezt annyira nem értem.
Előkamrás motor, sajnos nem értek ennyire hozzá, látom meg talán értem is h mi az de pont, mit kéne
még tudnom erről, fejtsd ki ps pozotds h ez rossz miért rossz vagy miért mondja ezt mindeki?
tds cooler megy rá mert az van kéznél (később mehet rá amekkora befér mert megválltam a klímátol
emiatt) adagolót ha valaki bevállalja akkor mehet a tuning, turbo nyomásom 1.1 (a gyári 0.8 nem?)
Imádom a motorokat szóval nincs gáz (poén:D) felkészültem erre is.
30d motor ugrott a forgalmi, így annyira nem, szóval maradnék a gyári motornál.
Nem csinálták meg a 2 turbos megoldást, nem ment egy métert se, csak rá volt rakva, szóval nemtudom
mennyire lenne jó ha össze dobnám, egyenlőre tök felesleges mert nem megy egy turboval se, szóval
először adagolo építés mellett döntöttem.
2.5 től kezdett el tölteni a nagy turbo (egy) és ezen állítottunk 1.5 től kezd el, de így magas az
alapjáratom majdnem 1.
köszi a válaszokat! megprobálok képeket feltölteni, még annyi h a víz nyomás fogalmam sincs h 1.4 v 1.8 nekem csak azt mondták 1.8.
viszont ha valakinek van ilyen motor 2.4 td akk irja már le h üzemi melegen is kemény a viz cső, mert nekem az! vagy puhának kell lennie???? köszönöm!!