PhoTomi Creative Commons License 2017.06.29 0 0 5520

Sziasztok,

 

Van egy 2010-es Street Triple 675-ösöm.

Kb. 2 hete mentem vele egy nagyobb kört, és miután megálltam egyet pihenni, nem indult újra a motor.

Először arra gyanakodtam, hogy behalt az aksi, ezért gyorsan vettem is egy újat. Jónak is nézett ki a dolog kb az első hosszabb útig, ugyanis az új aksi is behalt.

Ebből már nyilván következett, hogy töltésproblémám van. Miután feltöltöttem az akkumulátort, indítás után rámértem a töltésre. 4000 f/min-nél 14.3V volt a töltésem egészen addig amíg meleg nem lett a blokk.

Ekkor visszaesett 12.3V környékére, néha 13-ra. 

Szerintetek fesszbályzó, vagy generátor probléma lehet? Esetleg van egyéb ötlet?

Az egyszerűbb dolgokat magam szoktam cserélni, de a generátor szétszedéséhez nincs szerszámom, és nem is biztos, hogy szívesen állnék neki.

Tud valaki ajánlani egy jó szerelőt, vagy csak a Triumph Budapest-be érdemes vinni?

 

Válaszotokat előre is köszönöm!

Üdv.: Tomi