Sziasztok!
No, megtörtént az olaj csere. Végül Total Quartz 7000 10w40 ment bele (több szerelő is ezt javasolta, mármint 10w40), Purflux olajszűrővel, Denkerman légszűrővel és purflux aktívszén szűrővel. Kicseréltem a gyertyákat is, vettem NGK gyertyákat bele. Jobb lett a gyújtás, de ez a fűnyíró hang hideg indításnál megmaradt. Meg az alapjárati lefulladni akarás a hirtelen pulzáló gázadásra.
Egyébként a kartergáz csövemet cserélnem kell, mert valamelyik előző hűséges gazdája meggányolta, úgy van összefoltozva mindenféle kerti locsoló slaggal. Másrészt, állapot felmérést is végeztettem a kocsin (még mindig 1.4 benzin 16v) és egyik szerelő észrevette, hogy szivárog az olaj az olajgombánál/ból. Az akkor lehet attól ugye, hogy kiírja a "low oil pressure"-t + "stop"-t? Mert az olajcsere után is megjelent a felirat, főleg, ha leesik a fordulat és hirtelen gázadás történik (sőt le is fullad).
Egyenesben, pedig szépen felveszi a sebességet és jól húz a motor. Egyébként ebben az állapotában, lesz maradandó sérülése a motornak, vagy az olajnyomás probléma, csak egy pillanatnyi gond amit bejelez a computer?!
Üdv.
komisz