DigitXT Creative Commons License 2017.06.28 0 1 13620

Ha a kerék üt, mindenképp érdemes centríroztatni! Én minden gumicserénél megcsináltatom, pontosabban megcsinálják automatikusan (Kék Hold), mert nagyrobogónál hasznos!:-) Talán csak SMKP-nál nem szokták erőltetni, mert ott annyira nem számít. Ezeknél nagyon is. Simán kell futnia.

 

Igen, a Madison is elég hülyén van megcsinálva, mert ha pont előredől a középsztenderen, kb. 1 literrel kevesebb fér bele, mint ha hátrafelé dől... Viszont ha hátrafelé döntve rakod csurig, utána simán kinyomja a hőtágulás miatt a tanksapka kulcslyukán, meg kb. az összes "féktávon", ahogy előrelöttyen az anyag... Nem kicsit pazarló, meg benzinszagú a dolog... Szóval oda szoktam rá figyelni, hogy hogyan tankolom, rátámaszkodok közben, különben elég nagy lenne a szórás..:-) Csak amiatt érdekel, mert a vétel után (2013-ban) simán bekérte a 8.6-ot a városban, csak néztem nagyokat... Azóta jó karbibeállítással jellemzően 5.5 körül elketyeg (városban). Csak egy személy (de az 100+ kg). Sajnos ez ilyen, viszont cserébe mendegél rendesen. Mondjuk nem vagyok "elájulva" a 14 gr Dr. Pulley + Mallossi kontrasztrugó párostól sem, már ami a gyorsulást illeti, mint írtam volt: nem rossz, de volt már jobb.

 

Mai mérés a "második tesztegyenesben", háát... Hm, megpróbáltam feltölteni a képet, de azt írja, hogy nem sikerült, hiba: HTTP. Pedig látszólag felszaladt, kemény 70KB... Na mindegy, akkor szövegesen. A perjel után meg az első egyenes eredményei...

0-100: 10.0 s / 9.6 s

0-60: 4.0 s / 3.8 s

200 m: 10.8 s / 10.4 s

 

Volt már jobb, na... Természetesen ugyanitt, ugyanúgy mérve. (A plexi is számít...:-D)

Előzmény: Patkanz (13619)