Azzal, amit írsz, nem cáfoltad meg azt, amit írtunk neki előtte. Az, hogy a tied az átlagnál jobban bírja, őrajta nem segít, és hiába kezdi el innentől rendes gyertyával, olajjal, szűrőkkel etetni, az sem segít az ő helyzetén. Ha nincs alapjáraton elég olajnyomás, akkor idő kérdése a további probléma, ő meg nem szeretné, hogy megálljon alatta.
Általában amikor megveszel egy járgányt, nem lehetsz biztos benne, hogyan tartották karban előtte (mondani akármit lehet, belenézni meg szakértelemmel kéne). Ezért talán érdemes olyan fajtát keresni, ami az átlagnál jobban bírja az elhanyagolást. Az övében ráadásul ott a probléma, a tipushiba, amiről sajnos előtte nem tudott, de ha kérdezett volna hamarabb, vagy tudta volna máshonnan, elkerülhette volna a tipushibás példányt/fajtát, és a vele járó szívást. Ezekre rámutatni az én mércém szerint nem riogatás, és amúgy még mindig tartom, hogy érdemes lehet megfontolnia a kiszállást is.