marky-511 Creative Commons License 2017.06.24 0 0 9863

a másik hogy a Balmazújvárosi út ellátottsága katasztrófa

Tényleg az, és sajnos nincs egyedül. Kivették onnan a 20-ast és a 23-ast is. Nem nagy kunszt, hogy cserébe gyakrabban jár a 33E, mivel eljutni kevesebb helyre lehet.

 

a Tócóskertből igazán közlekedhetne valami ami a Derékről balra kanyarodik

Ez nekem is a vesszőparipám, a 29-es óta semmi nem kanyarodik balra a Kishegyesi útra (az is valamikor a 80-as évek végén volt, amikor 29 és 29A is létezett). Ide vehetjük még az A2-es járatot az Auchan-hoz, ami nem is igazán tudom, miért szűnt meg. Az Auchan viszonylatok is sokkal jobbak voltak régen; most, hogy azokat (illetve csak azt) is a DKV üzemelteti, nem kéne ez a rossz "21Y" útvonal. A második útvonal volt a legjobb a C1-nek, amikor a Nagyállomás - Piac utca - Széchenyi utca - István út - Derék utca - Kishegyesi út - Pósa utca - Cora útvonalon közlekedett. Egy olyan viszonylat közlekedhetne egyébként is, nem céljáratként.

 

elég szomorú, hogy hétvégén az István útról nem lehet eljutni a belvárosba

Az. A 45-össel kezdeni kellene valamit, hogy ne csak a 25-ös betétjárata legyen. Erre már akkor gondolniuk kellett volna, amikor meghosszabbították a 25-25Y-t a Vincellérig. Korábban már említettem a 45-37 összevonást. Csak abban látom a megoldást, illetve abban, hogy a 45-ös az Antall Józsaf utcán át közlekedve érintse a Nagyállomást, mert akkor tényleg növekedne a kihasználtság, mert új összekötés születne.

 

Előzmény: A5tech (9855)