"Márciusban nekem a Meyle kuplungtárcsa adta fel a harcot kb 60e kilométer megtétele után (igen, vacak minőség, de komplett motorcserekor már csak erre futotta, 8e volt kb 4 éve), eltört benne két rugó is ami beesett a szerkezet és a tárcsa közé, így megszűnt minden mozgástér. Sachs tárcsa és szerkezet került a helyére és"
Kuplungnál nem érdemes hitvány minőséget berakni, mert a ki és beszerelés drága, időigényes, bonyolult művelet. Egy öreg autónál meg ráadásul kockázatos is. Ki tudja, mik mennek tönkre a ki és beszereléskor (patentok, klíma csövek, rögzítők, kábelek, stb)
"Valeo csapágy. Utóbbit ajánlom messzire elkerülni mert márciusban lett betéve és kevesebb mint 6000 kilométert bírt mielőtt, idézem a szerelőm, "összefosta" magát:"
Ezt most nem mondod komolyan? Mert nekem januárban lett beépítve Valeo kinyomócsapágy, és 5 hónap és 10 ezer km után fosta el magát. Elfolyt a fékolaj, és beesett a kuplung. Hál istennek nem is otthon, úgyhogy vontatás. Szerelőnél szétszedés, és 2 hét állás. Új kinyomóval. Az összerakáskor nem légtelenedett le a főhenger, ezért azt is cserélni kellett. Garanciális hiba miatt újabb 40.000 kiadás, ami az főhenger, és az alsó kinyomó, mínusz a kiszerelt kinyomó ra. Sachs kinyomó lett berakva, és Sachs főhenger.
A kuplung főhenger csere nekem már 10 perces munka. :)