Márciusban nekem a Meyle kuplungtárcsa adta fel a harcot kb 60e kilométer megtétele után (igen, vacak minőség, de komplett motorcserekor már csak erre futotta, 8e volt kb 4 éve), eltört benne két rugó is ami beesett a szerkezet és a tárcsa közé, így megszűnt minden mozgástér. Sachs tárcsa és szerkezet került a helyére és Valeo csapágy. Utóbbit ajánlom messzire elkerülni mert márciusban lett betéve és kevesebb mint 6000 kilométert bírt mielőtt, idézem a szerelőm, "összefosta" magát:

Egyik kuplungolás még jó volt, a következőnél már teljesen beesett a pedál, semmi ellenállás és persze nem volt kuplung... sebaj, még 90 kilométert megtettem főúton és 25-öt pályán mire leparkoltam a szerelőmnél.
LUK kerül a helyére, azzal remélem nem lesz baj. Nagyon bosszantó tud lenni egy komplett kuplung csere után, hogy újból csak ügyeskedve lehetett hazaérni az autóval.
MBman: kuplungcserekor vettem egy Sachs felső munkahengert is, de még nem került beépítésre. X20XEV-F18 esetén mennyire szívás a cseréje?