__Seth__ Creative Commons License 2017.06.23 0 0 30693

Márciusban nekem a Meyle kuplungtárcsa adta fel a harcot kb 60e kilométer megtétele után (igen, vacak minőség, de komplett motorcserekor már csak erre futotta, 8e volt kb 4 éve), eltört benne két rugó is ami beesett a szerkezet és a tárcsa közé, így megszűnt minden mozgástér. Sachs tárcsa és szerkezet került a helyére és Valeo csapágy. Utóbbit ajánlom messzire elkerülni mert márciusban lett betéve és kevesebb mint 6000 kilométert bírt mielőtt, idézem a szerelőm, "összefosta" magát:


Egyik kuplungolás még jó volt, a következőnél már teljesen beesett a pedál, semmi ellenállás és persze nem volt kuplung... sebaj, még 90 kilométert megtettem főúton és 25-öt pályán mire leparkoltam a szerelőmnél.

LUK kerül a helyére, azzal remélem nem lesz baj. Nagyon bosszantó tud lenni egy komplett kuplung csere után, hogy újból csak ügyeskedve lehetett hazaérni az autóval.

 

MBmankuplungcserekor vettem egy Sachs felső munkahengert is, de még nem került beépítésre. X20XEV-F18 esetén mennyire szívás a cseréje? 

Előzmény: Sankaka (30691)