LyPapa
2017.06.17
|
|
0 0
24164
|
Ezzel kínlódtam én is, hónapokig ... QG16DE motor, Primera P11-144. Megmértem a gyújtást szkóppal, és kiderült, a szikraidők nem azonosak -csere. Jobb lett. Kipucoltam a fojtószelep házat, jobb lett. Állítottam az előgyújtáson, jobb lett. Mindegyik változtatás hatása gyakorlatilag pár nap múlva elmúlt. Végül, kikínlódtam az alapjárati 'motort' (IACV/AAC), és megtisztítottam a kúpját, valamint megpróbáltam kitisztítani a levegőjárati nyílást, amit a kis dugattyú mozgása nyit-zár. Ez volt a legtartósabb, és leginkább hatásos művelet. Közben persze a pillanatnyi és tartós befecskendezési korrekció is ettől jött rendbe (!). A fentieket figyelembe véve, szerintem az ECU valahol nagyon el van programozva (majdnem más szót írtam ...) A legértelmesebb művelet viszont az alapjárati motor rögzítő, két, spiáter - szerű anyagból készült csavarjának cseréje volt - így már szerelhetővé vált, nem kenődik.
Üdv:LyPapa |
Előzmény: BJaca (24163)
|
|