marky-511 Creative Commons License 2017.06.14 0 0 9829

Csak így az István út-Belváros kapcsolat szűnne meg. 

Meg azért nem szűnne, a Tisza István - Antall József utcákról elég közel van, az átszállási kapcsolatok is jónak mondhatóak. Most hiába van közvetlen kapcsolat, a 45-ös gyakran üres, mert végig a 25-25Y-vel együtt közlekedik.

 

A Segner tér felé menve a Nagyállomás az István útról kerülő.

A Déli sort leszámítva minden kerülő, de hamarabb megközelíthető az elkerülőn a Nagyállomás, mint a Szoboszlói - Erzsébet, vagy a Széchenyi - Piac utcákon. Ennyi előnye van az elkerülőnek.

A Halápiak se csak a Nagyállomásig jutnának el, a Vámospércsi útnak is lenne egy stabilabb összeköttetése a Nagyállomással. A külső végállomás pedig lehetne a Kéknyelű utca, a Vámospércsi úti forduló már értelmét vesztette egy jó ideje. Azóta csak nőtt azoknak a száma, akik a külvárosban laknak, és úgy tudom, újabb lakóparkok épülnek még. Persze ha az elővárosi közlekedést bedarálná a DKV, nem kellene ilyesmin tanakodni, egy vámospércsi viszonylat megoldaná az egészet.

 

Szerintem a 26-os inkább az Auguszta miatt hiányzik, bár ha esetleg valami csoda folytán újraindulna, akkor mindenképp javasolt lennne a Doberdó utca végállomás (12-essel egyetemben). 

Ennyi külön viszonylatra nem hinném, hogy lenne kapacitás, inkább akkor a 22-24 mintájára olyan körjárat kéne, ami ellátja mindkettőt.

Előzmény: Econell99 (9827)