marky-511 Creative Commons License 2017.06.13 0 0 9826

Nem értem egyébként azt sem, hogy a 10-es erőltetésének mi értelme van (volt).

Alapvetően egy nagyon jó viszonylat (volt). Kiszámítható volt az indulási ideje, '00 és '30 a Nagyállomásról, '05 és '35 a Vezér utcáról. 30 perces volt a menetidő a Kossuth tér lezárása előtt. Utána jött a baj, amikor bejött a TEVA-hoz való betérés, meg hogy a 10A csak a Doberdóig megy, mivel ott a 11-es. Felesleges átszállásra lettek kényszerítve az utasok, és az indulási idők se ugyanolyan kiszámíthatóak, mint voltak. De sok más viszonylatnál ugyanezt látom.

 

Még mindig nagyon hiányzik a 26-os viszinylat a Tóci közlekedésből.

Vagy csak egy sima összeköttetés a Tóci és az Egyetem sgt között. A 4A beindulásáig várni kellet rá, ráadásul nem is volt éppen kihasználatlan. Jó dolog a 22-24 körjáratok bevezetése, de nem kellett volna kivenni a 26-ost a játszmából. Rendben, közlekedjen ritkábban, de akkor ne kelljen 22Y és 24Y, mert az csak a Klinikák megközelítését rontja.

 

Ez a normális menetrendű járat kiválóan kiszolgálná az István utat.

Én a 45-öst ismét összegyúrnám a 37-essel, csak kissé más útvonalon: Vincellér - istván út - Segner tér - Hatvan utca - Tisza István utca - Antall József utca - Nagyállomás, és tovább Halápig. Ütemesen megoldható lenne, hogy egy 45-ös és egy 45A-s közlekedjen vagy Halápig, vagy a Kéknyelű utcáig. Az új buszvég össze lenne kötve a keleti résszel, és hétvégére se kell száműzni. A tehermentesítőnek pedig van egy olyan jó tulajdonsága, hogy nagyon hamar végig lehet rajta menni, nem kell átvergődnie magát a belvároson, a párhuzamosság nagy része is megszűnne a 25/25Y-vel.

Előzmény: Econell99 (9824)