zerger88 Creative Commons License 2017.06.08 0 0 22533

Többféleképp is neki ugorhatsz.
Ha nem nagyon van összeállva akkor fentről gázolajjal felöntöd amit a dugó megtart majd szép lassan le- le folydogál. Ne erőltesd feltétlen nagyon. Ha  kipu még nincs nyitva akkor a blokkot függőbe rakod és ott is beönthetsz egy kis áztató/kenőanyagot.

Az is kérdés hogy csak a henger gyógyult össze vagy a főtengő is? (ez ugye ha le akarnád húzni a hengert rögtön kiderül)

Ha alul is bajos akkor még szimeringet is kipattintod az egyik oldalt majd ott feltöltöd)

 

Másik variáció:
Szét szeded a blokkot így ahogy van. Ászok csavarok ki. Másik kérdés hogy a blokk mikori? Hazánkban bár ritka de még lehet brenzon stiftes na akkor van cumi, viszont ha kései (mi a blokkszáma?) akkor nyert ügy. Ezután megint kérdés hogy mit akarsz? Megmenteni a dugó vagy inkább nem. Ha megmentenéd akkor egy kisebb fagyis vödörben petroleum vagy gázolajat használsz majd fejjel beleteszed hagy ázzon "direktbe" Ha meg nem számít akkor ugye az ütés jó dolog ilyenkor, csak figyelni kell a felfekvő felületeket, főleg alu oldalon :)
Vagy az egész blokkot belerakod dizsperzites vödörbe majd felöntöd az előbb említett löttyökkel. Ez ugye kicsit pazarlóbb, bár utána könnyű lesz megtisztítani a blokkot :)

 

Asszem ha saját erejéből lett leállítva a gép akkor valszeg "középen jár" a dugó, tehát szívó oldalon zárt, kipu meg már lehet nyitott (asszem nálam nyitott kipu volt már)

UI. Most olvasom hol jár a te dugód. Így viszont biztos nyitva a kipurés

Előzmény: BlackAmstaff (22532)