army74 Creative Commons License 2017.05.26 0 0 381

Szia. Első körben a legolcsóbb ellenőrzési mód ez: Hyundai résolaj vizsgálat - YouTube s

Hyundai résolaj vizsgálat - YouTubeHyundai résolaj ellenőrzése.YouTube
Venni kell résolaj csövet meg 4 injekciós fecskendőt. Ha valamelyik csúcson sok a résolaj veszteség akkor nem tud felépülni az 1000-1200bar üzemanyag nyomás és a rendszer letilt. Ha a csúcsok jók, akkor a közös nyomócső végén van egy szelep nyomás szabályzó szelepnek hívják. Az rendszeresen el szokott romlani. már sokat cseréltem. Előfordult 1x 2x hogy a vezető ülés alatt levő kisnyomású üzemanyag szivattyú már nem tudott elég üzemanyagot nyomni és akkor is ilyen a hibajelenség.
Legegyszerübb hibakeresés lenne, ha a nyomásszabályzó szelepet kipróbálásra egy másik autóból át tennétek. Ilyen van az összes Hyundai és KIA D3EA és D4EA motorokban.
Hyundai 1.5 CRDi - Common Rail Pressure Regulator - 0 281 002 718 / 0281002718 | eBay





Hyundai 1.5 CRDi - Common Rail Pressure Regulator - 0 281 002 718 / 0281002718 | eBayUK Diesel Parts Common Rail Pressure Regulator Valve also know in the industry as Diesel Regulator V...eBayHa ez a fajta van akkor ez helyett be lehet tenni még ilyet de fordítva nem :
Hyundai 2.0 CRDi - Diesel Pressure Regulator - 0 281 002 445 / 0281002445


Hyundai 2.0 CRDi - Diesel Pressure Regulator - 0 281 002 445 / 0281002445Hyundai 2.0 CRDi - Diesel Pressure Regulator - 0 281 002 445 / 0281002445 in eBay Motors, Parts & Ac...

Előzmény: Nagy Bertalan24 (380)