pozotds
2017.05.10
|
|
0 0
20330
|
Szia! Én semmiképpen nem állnék neki rögzítő készlet nélkül.De nem egy nagy ördöngösség ,mi is házilag csináltunk és bevált (most is épp egy lánccserét csinálunk). Ha a lánc már laza akkor annak több jele van: álló motornál ha benyúlsz az olajbetöltő nyíláson akkor a homlokfal felé nyúlva meg tudod fogni a láncot. Na ennek nem igazán szabadna semmilyen irányba mozognia. Érdemes több motorleállítás után is megnézni ,mert a lánc nem egyenletesen nyúlik ,hanem bizonyos pontokon jobban ,máshol meg alig. A lánc nyúlásának érdekes lassan kattogó hangja van ami a fordulatszám növekedésével arányosan gyorsul. Illetve ha van valamiyen diagnosztikai eszköz amit rá tudsz kötni akkor alapjáraton ugrálni látod az előtöltést (bár ezt más is okozhatja ha jól tudom ). Illetve még egy jó tanács : minden tömítés új legyen és ettől függetlenül mi pasztával is megkenjük mert jártunk sajnos úgy hogy az új tömítések mentén dőlt az olaj...
|
Előzmény: 725TDSKrissz (20324)
|
|