PD 8 szelepes két literesek
BGW, BHW 136Le, 31okW
BMM, BMP 14oLe, 32okW- ennek a kettőnek fejlettebb a motorvezérlése, mind a másik kettőnek.
B6-ba és B5-be is szereltek, de főleg Turanba van sok.
Ebből van síma fogaskerekes szívattyús motor (talán a 136 lovasaok azok) és 6-os imbuszos kiegyenlitőtengelyes is (de mindkettő láncról kapja a hajtást a főtengelyről). Nekem egy 2oo8-as autómban BMM motor van, 35oe km futással, 6-is imbuszos a szívattyúval és nem volt még baj vele.
PD 16 szelepes két literesek
AZV, BMA 136Le
BKD, BKP, BRE 14oLe
BMN, BMR, BRD 17oLe
Ezek már a B6 motorjai voltak és a 6-os imbuszal szerelt kiegyenlítő tengelyes olajszívattyút kapták meg.
Talán a legtöbb probléma az olajszívattyúnál a BKP motornál volt.
Késöbb a hajtást a főtengelyről kicserélték fogaskerekesre, de az 6-os imbusz az megmaradt. Talán ezek a változatok problémamentesek ebből a szempontból.