Csézli Zsolt Creative Commons License 2017.04.20 0 1 13587

Üdv!

Szerintem, ne izgulj,nincs ott gond,ha majd a piros figyelmeztető fény ég  az már nem olyan jó.Nekem  a yamaha motoros verziom volt,és avval is voltak ilyen történetek,főleg nyáron ha nem volt meg a kellő sebesség ami a hűtést adta volna 30 fok felett, igen hamar fel ment a vízhő pedig a ventilátorom nekem is bekapcsolt.Sajna tán a burkolat miatt kicsit alul méretezett a hűtés ezeken a modelleken,neked gondolom a piaggio blokkos, van  de ezen téren szerintem egykutya.Próbálkozz  plusz cső adapterrel,(hűtő bordával ellátott plusz cső) nekem is egy kicsit ez segített.A műszerek nem a pontosságukról híresek Malagutin inkább ,hogy mikor kapcsol be  a ventil,az adhat támpontot.Nem termosztát és egyéb,a gond ha van sebesség, és akkor jó a hőfok.Biztos van, lesz, márkatárs aki csak a Szaharában motorozott a Phantom Maxával és csak meg se mozdult  a műszere de ezért kár lenne nemlétező hibát keresni.:-)  olajról csak annyit amit ajánlanak bele,Repsol egyebek félszintetikus 4 ütemre kitalált,  és tudja a jaso MA2 mínőségét.

Sokk kilométert  az "új" géppel!

Előzmény: csonti85 (13586)